A perpetuum portem uns mesos treballant en un projecte molt especial, l’Altre Atelier. Un projecte concebut per tres creadors de diferents àmbits culturals, Marta Carrasco, creadora escènica i coreògrafa, Antonio Morcillo, autor i director teatral i Antonio Masegossa, actor i director i multiplicador de Teatro del Oprimido. Els tres defensen la imperfecció, l’espontaneïtat i la lluita personal i mental en els seus treballs escènics.
I amb aquesta premisa de partida hem concebut tres tallers independents i alhora interrelacionats, dansa, escriptura i posada en escena, on, en la majoria dels casos, els seus protagonistes i reals creadors són persones amb algun trastorn mental.
El taller d’escriptura creativa, a càrrec de l’Antonio Morcillo, s’està fent amb la gent dels Tres Turons i el de dansa, a càrrec de la Companyia Marta Carrasco, amb actors i actrius seleccionats en una audició celebrada prèviament.
El resultats, Bon Nadal o l’últim sopar i Jo sóc un altre es presentarà els propers 6 i 7 de juny, 2015 a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats dins el marc de l’Altre Festival.
AQUÍ trobareu tota la informació i el programa del Festival i us animem a que vingueu a gaudir de la feina d’aquests grans artistes!