HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT

  • HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
    HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
  • HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
    HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
  • HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
    HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
  • HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
    HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
  • HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT
    HIPÒLIT O LA MIRADA D’HIPÒLIT

L’acció comença amb la mort d’Hipòlit, rememorada per la seva madrastra, Fedra. Mentre la lluminosa tarda declina, Fedra resta sola i aïllada a casa seva i l’obsessió, el penediment, la culpabilitat i la innocència brollen de la seva ànima tot cercant encara la mirada del seu fillastre Hipòlit. Com els ulls del jove estimat, també el record fuig cap a la foscor, per acabar fonent-se amb la vergonya i el desig, i esdevenir així una mateixa cosa en el cos de Fedra. Al record de l’amor impossible cap a Hipòlit, van dirigides les seves últimes paraules, plenes de desolada passió i desesperança.

Espectacle a partir de textos de Iannis Ritsos, P.Olov Enquist i Antonio Morcillo. Estrena el 30 de desembre de 2011 al Teatre Casal de Vallromanes (Barcelona). Premi a la millor interpretació en el Festival Cenit 2012_Certamen Internacional de Nuevos Investigadores Teatrales (Sevilla).

Producció de perpetuummobile amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de Tanzfabrik de Berlin i la Fàbrica per a la creació Fabra i Coats de Barcelona.

Informació de l’espectacle: Dossier Hipòlit (català)

Clip i fotos de l’espectacle: Vimeo  l  Flickr

Crítica de Carlos Gil Zamora al GARA el 23.02.2015

critica.2015

• 20/02/2014

Comments are closed.